Sunday, October 31, 2010

sebuah cerita seorang aku dan family aku(^_^)

kisah mula dulu kala..
bila hati jatuh cinta ku terkenang raut wajah bila pejam mata..
ceh,
cm lirik lagu pun ada..hahaha
mula2 smpai kt sempadan antar mlaysia ngan thailand..
semua org wjib mnggunakan border pass ntuk msok ke sna..
aku kne gne ic ayah aku lg sbb xckup 18 lgi...cdeyh aku..
gmbr sekitar sempdan..:)

abis je ktorang selesai..sume cm excited..
tmbh2 mkcik aku..
first time kot msok kt sni...
ktorang trus grak pi tmpat knduri sbb time 2 dh kul 1 lbih..
time ktorang mkn ada la sorg awek sna..
dok usya2 aku pe hal..
mle la aku dok sapu2 mlut..tkot ada sisa terlekat..hahaha
comel la jgak bdk 2..tp lupe nk snap gmbr die..rugi!
pkcik aku ckp..nnti kwen ngan owg sni la..
snang nk blik kg..haha(mmg x la)
nk taw x..
umo psangan yg kwen ni bpak muda glur..
aku pun t'kjut..
pngantin pompuan 2 bru 16taun.
yg pngantin laki plak sebaya ngan aku..
bpak muda glur tua2 nie..hahaha(gelak klakar)


lpas abis je ktorang kt situ..
trus pi umah tnggalan arwah atok ngan nenek aku..
umah 2 abg ayah aku yg sulung yg tnggal skrg..
mmg umah dr dlu..
xde ubah2..gmbr ayah aku time kcik2 pun ada lg dlm umah 2..
cite akn disambung ke babak seterusnye~


                                                                                                                                   ~ bdk kmpung~

2 comments:

  1. din din , maknenye kau dah boleh kawen dah nh . HAAH !

    aku suke gambar last . (gamba budak kecik) haha jgn la perasann ~~

    ReplyDelete
  2. heeeee~~ TERBAIKK ! ! ! ! sambunglah lagiii~~

    ReplyDelete